Sitemkar tabi seni çağırmış pazartesi beni de çağırmıştı birkaç gün sonra çok sık alttan muayene olmak istemedim ben bir kere baktı zaten böyle yakın aralıklarla bakıtmak istemedim gerek yok diye sabrettim bir hafta sonra girmiştim ultrasonda görülsün diye