Caglali K-1997 valla bel kasık ağrısı Uyku Bacak ağrısı Aserme Duygu degisiklihi 3 gün adet gecikti Sık idrar Akıntı vb..
K-1997 Caglali süper ya baya baya bakalım kaç çıkıcak betan sen baya erken yaşadın belirtileri ozaman
Aysuturkay Özelde verdiyseniz sonucu e nabıza falan düşmüyor, siz gitmeden bilgide vermiyorlar maalesef inşallah hayırlı haberler alırsınız çok heyecanlı 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😍
1prensesannesi__ Caglali bakiyolar ama strese ne gerek var hesap yapmalar falan bi kere kan verince zaten hamileligin kesinlesmis oluyo 1 haftaya kese görünüyo kanda pozitif olunca bi rahatlama çöküyo zaten 😂
myangelson 1prensesannesi__ hayır düzenli artış takip edilmesi gerekiyor en azından bir kere daha kan verilmesi gerekiyor daha sonra verilmese olur. Bana doktorum o şekilde yaptırdı düşük değerlerle ogrenilince düzenli takip gerekiyor. 1 hafta sonra gidince kese görülüyor genelde evet 5 haftalık olunca
1prensesannesi__ myangelson aşkım ben ilk gebeligimde 293 le ogrendim adetten bir gun sonraydj bi dahakine 1 hafta sonra ultrasona gittim hatta ilk gorulmedi doktor dedi su iç çişin gelsin iyice sıkış oyle gel dedi o zaman goruldu 🥰
myangelson Caglali 2 gün sonra aynı yerde tekrar kan ver düzenli artış için en az %66 görülürse sağlıklı görüyor doktorlar sonra da 1 haftaya kese görülür büyük ihtimalle 😊
1prensesannesi__ Caglali uuuu harika 😍😍😍 tebrikler rabbjm sag salim kucagina almayi nasip etsin 🥰bana da dua et olur mu 🥰
Rabiamiyy Caglali Allahım nasip etsin bizede belirtiler var ama test yapmaya korkuyorum o yüzden adet geçene kadar beklicem
Babyy001 Caglali aaa ben gönderirken sende atmışsın çok sevindim 🥹 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 çok dua et bana da 🥲🤍
Brylcu96_ Babyy001 sizne zamandır istiyorsunuz Allah’ım hayırla nasip etsin kalbinizdekini İnseAllahh