myangelson Caglali 2 gün sonra aynı yerde tekrar kan ver düzenli artış için en az %66 görülürse sağlıklı görüyor doktorlar sonra da 1 haftaya kese görülür büyük ihtimalle 😊
Brylcu96_ Babyy001 sizne zamandır istiyorsunuz Allah’ım hayırla nasip etsin kalbinizdekini İnseAllahh
myangelson Caglali anladım canım benimki ikinciyi de istemişti sonra bir daha istememişti düzenli artışı görmem lazım diye
1prensesannesi__ Caglali tam olarak benim dedigim gibi hic hcg artış stresine gerek yok o da ayri bi dert haline dönüşüyo cunku sonuc olarak şu an hamilesin testlerin gibi pozitif düşün ve keyfini cikar 🥰
1prensesannesi__ myangelson aşkım ben ilk gebeligimde 293 le ogrendim adetten bir gun sonraydj bi dahakine 1 hafta sonra ultrasona gittim hatta ilk gorulmedi doktor dedi su iç çişin gelsin iyice sıkış oyle gel dedi o zaman goruldu 🥰
myangelson 1prensesannesi__ bende çatlatma iğnesinin 14. Günü test vermiştim 115 çıktı doktor da aynı yerde aynı saatte 2 gün sonra yine kan ver düzenli artış görmem gerekiyor demişti sonra 422 mi ne çıkınca süper 1 hafta sonra gel kese bakalım demişti o yüzden öyle dedim canım
1prensesannesi__ Caglali uuuu harika 😍😍😍 tebrikler rabbjm sag salim kucagina almayi nasip etsin 🥰bana da dua et olur mu 🥰
1prensesannesi__ myangelson yani her doktor farklı şekilde bakıyor demek ama o aradaki 2 gün adet gecikmesini beklemek kadar zordur kesinlikle benim gibi bi felaket elcisi heleki 😂😂😂
myangelson 1prensesannesi__ yani zor evet ama en azından 1 hafta kese beklemekten kolaydı 😅 düzenli artış var kimyasal olmaz en azından demiştik 😅
1prensesannesi__ myangelson yok yaa onun heycani hep var kese bekleme kalp atisi cinsiyet detayli ultrason doğum😃
Rabiamiyy Caglali Allahım nasip etsin bizede belirtiler var ama test yapmaya korkuyorum o yüzden adet geçene kadar beklicem