Canım benim anneminde sebepsiz bir şekilde 4 sene çocuğu olmamış aşılama ya da tüp bebek denememişler, sonrasında ilk gebeliği malesef ölü doğumla sonuçlanmış. Aradan 1 sene sonra ablama hamile kalmış🌸 Ablamdan yaklaşık 4 sene sonrada bana hamile kalmış. Tüm umutlarını kestiği anda
iki tane evlat sahibi olmuş çok şükür🙏🏻 Rabbim kimseyi evlat hasreti, evlat sağlığı gibi şeylerle sınamasın. Kafana çok takma kendine hobi edinmeye çalış. Psikoloji gerçekten çok önemli. Hiç beklemediğin bir anda mucizen seni bulsun inşallah🌸