Çok üzgünüm yazdıklarınızı ağlayarak okudum.. ben de sizin gibi 3 sene evlat hasreti çektim. Ama benimki sebepsiz değildi bende sorun vardı. Ama bu sefer de hep eşime karşı mahcup hissettim, senelerim eşime benden ayrıl demekle geçti, gittiğimiz her doktor çok zor diyordu..
her ay yumurta takibi, sonra aşılamalar, sayısız tüp bebek denemesi.. hiç hamile kalamadım.
3 senenin sonunda kafamda bitirdim. Kendime bir tatil satın aldım, dönünce de eşimle ayrılmak istediğimi söyleyecektim. Uçağa binemeden hamile olduğumu öğrendim. Mucize demek az kalırdı. Neredeyse imkansızdı. Rabbim bana nasip etti. Kardeşim, senin içinde dua edeceğim. Gönlünü ferah tut. Allah ol der ve olur..