Gizemyunusduman 0909esra sadece ben hamilelikten önce bir rahatsızlığım için gitmiştim o zaman alttan muayene etmişti beni ve o gün bana sen kesinlikle normal doğum yapamazsın çatın çok dar ilişkiye bile zor girersin dedi ki ben her ilişkimde acı çekiyorum o yüzden bana sezaryen yaparsın dedi şu an için sezaryen gözüküyo ama benim aklım hala normal doğumda bakalım ilerleyen haftalarda çatı muayenesi yapıldığında kesinleşicek
eymeninannesii 0909esra oylemis cnm ama fun birisi yazmış yarın çıkar denmiş bizede bi hafta sonra dendi 12+6 yim şuan
NeslihanOner 0909esra canım benim abimin eşi de hamile o 16 haftalık onlar da diyarbakırdalar abim uzman çavuş istersen ben o hangi doktora gidiyor sorim hatırladığım kadarıyla şimdi batmana gidiyor ama yanlış olmasın diyarbakırda da gitti diye biliyorum öğrenim sen de araştırırsın fikir olur hem
0909esra Gizemyunusduman hayırlısı inşallah kuzum benim sonuçta her iki Doğumun da ayrı zorlukları var ama herşey meleklerimizi kucağımıza aldığımızda bitecek♥️
Gizemyunusduman NeslihanOner benimkini yazmıştım ama ben burda da etrafımda da benden ucuza yaptıran görmedim daha ultrason 40 kan 50 verdim
nergis06 Ben 11+4 ken yaptirdim dun, devlet hastanesinde. Once doktor ultrasonda inceledi ve hersey normal dedi, henuz erken sakin hazirlik yapma ama sanki cinsiyeti kiz gibi diye de ekledi :) Sonra da kan verdim onun sonucu da 10 gun sonra cikacak insallah.
eymeninannesii nergis06 ya bana söylemedi cinsiyetini ama bence anladı bişey 16 ci haftada gel dedi 12+6
Gizemyunusduman eymeninannesii ben 14+2yim doktorum 20.haftaya kadar cinsiyet söylemiyorum çünkü değişiklik olabiliyo 20.haftadan sonra daha net oluyo dedi 6 haftam var daha öğrenmeye
nergis06 eymeninannesii ben cok merak ediyordum ama sormamistim, kendi birden soyledi🤷🏻♀️ Bence daha cok erken zaten, birkac haftaya ogreniriz hepimiz insallah. Saglikli, mutlu, hayirli evlatlar olsunlar da cinsiyeti muhim degil sanki😊
Kubulik Gizemyunusduman canım bnde 14+3 um aramızda 1 gün var😊 benim bir hafta once belli oldu ama cinsiyet bazen geç gösteriyo bizim minikler
Ozderr 0909esra inşallah canım ama ben sorun etmiyorum benden kaynaklı bi sıkıntı olmadıkça. Sonucta allah veriyor iyiyi kötüyü
eymeninannesii nergis06 amin canım aynen öle sağlıklı olsunda kız erkek hiç farketmez merak ediyoruz işte ben sordum 16 ci haftada dedi belli deil şuan demisti
Aytan 0909esra bugün kan verdim ikili test için . Bir hafta sonra sonuçlarını alıcaz .umarım güzel sonuçlar alırız 🙏
NeslihanOner 0909esra canım Sultan Hastanesi Fuat diye doktor varmış ablası gitmiş çok memnun kalmış istersen bi araştır. Ama soyadını hatırlayamamış