0909esra Gizemyunusduman hayırlısı inşallah kuzum benim sonuçta her iki Doğumun da ayrı zorlukları var ama herşey meleklerimizi kucağımıza aldığımızda bitecek♥️
Berkaytuana 0909esra 13+5 haftaligiz ben yaptırmadim doktorum da kesin yaptır yada yaptırma demedi kararı bize bıraktı. Bizde eşimle konuşup yaptırmamaya karar verdik pişman da değilim açıkçası
gamzedeniztokak bende 12+2 haftamdayim yarin kontrolum var kesin diyecek ikili tarama testi yapilmasi lazim yapicamda ama ozel hastaneye gidiyorum ustelik sigortaliyiz yani ne kadar olurki ucreti aceba🙄
0909esra gamzedeniztokak kuzum o hastaneye göre değişiyor valla bak biz her randevuda 180 TL veriyorken kimi hastaneler 30,40,70 TL alabiliyor test ücretleri de değişiyordur mutlaka
hunilimom 0909esra ben yaptırdım yarın sonucları almaya gidicem canım çok riskli bise de görmüyorum ultrasonla bakıyorlar kan veriyosun
eymeninannesii nergis06 amin canım aynen öle sağlıklı olsunda kız erkek hiç farketmez merak ediyoruz işte ben sordum 16 ci haftada dedi belli deil şuan demisti
0909esra eymeninannesii ben bu gidişimde sorucam ya sürekli meraktayım yanlış tahminler falan da olabiliyormuş ama zaten kıyafetini vs. Renkli ultrasondan sonra alırım orda kesinleşiyomuş🙈
ceco 0909esra ben dün yaptırdık canım ikili testi yapmadan önce ayrıntılı şekilde ultrason ile inceledi 15 Dk kadar sonra kan verdim doktorum hattaha gayet iyi durumu dedi
0909esra ceco çok sevindim canım benim inşallah bir avazda sağlıkla kucağına alırsın bebeğini hayırlısıyla 🤲🏻🧡
NeslihanOner 0909esra canım Sultan Hastanesi Fuat diye doktor varmış ablası gitmiş çok memnun kalmış istersen bi araştır. Ama soyadını hatırlayamamış
Pkzsntrk 0909esra canım selam bende 13 haftalık hamıleyım geçen hafta yaptırdım kan testı verdım doktor ukatrasyondan baktı yarın alacağım sonucu
Zeynep1995 @Gizemyunusduman ense kalınlığı kaç cıkmış tı sende canım bende bugün yaptırdım pazartesi cıkıcak
Gizemyunusduman Zeynep1995 doktorum herşeyi normal dedi bana sadece ne kadar çıktığını hatırlamıyorum
Zeynep1995 0909esra bende yaptırdım bugün pazartesi cıkıncak sonuclar inşallah iyi cıkar yaptıranların ense kalınlığıyla sonuçlar nasıl cıktı 🙏🙏