LamiyaCetinkaya Hm95 Benim en son doktor muayenemde 13/9 çıktı doktor normal dedi ama o zamandan beri sık burun kanamam var ve tansiyonum olduğunu hissediyorum, ama hiç ölçtürmedim hastaneye gidip, gebelik zehirlenmesi mi oluyor yüksek olduğu zaman?
Hm95 LamiyaCetinkaya evet maalesef öyle bir durum olabiliyor sizde ihmal etmeyin tansiyonu en kötü eczaneye gidin orda ölçüm yaptırın
Hm95 Gzmary35 işte haftamız biraz daha ileri olsa hiç tedirgin olmayacağım ama daha önümüzde baya süre var
LamiyaCetinkaya Hm95 aslında çok ciddiye almıyordum ama dediğiniz gibi gidip ölçtürmem lazım , oğlumda su fazlalığım çıkmıştı son anda demek bundanmış
Krtcm Gzmary35 tuz şeker hamur işi gazlı içecekleri falan kesin çok güzel ödem atıyorsunuz hem de tansiyon normale dönüyor
Eslem2112 Hm95 bende yaşıyorum hatta benim daha yüksek ama sebebini bir türlü bulamiyorlar ilk gebeligimde bulamadılar ikinci gebeligimdede aynısını yaşıyorum hafta olarak daha çok kucuguz
Hm95 Eslem2112 sizin kaç haftalık herhangi bir ilaç kullanıyor musunuz kaç oluyor genelde tansiyonunuz
Eslem2112 Hm95 11 haftaligim hiç ilaç kullanmadım 16 10 cikmisligi bile var baş agrisindan durmuyorum
Hatice-6363 Umutku Merhaba bebeğiniz kaç kilo doğdu benim bebeğimde tansiyondan dolayı kilo almamış bu hafta sezaryan olucam
Patito__ Hm95 evdeki yansiyon aletiniz bir derece fazla gosteriyor olabilir bnm basima gelmisti evdeki alet iki derece fazla gosteriyormus hastaneye gidince yanmda gotrdum ordan anlasildi Sabah yedikten iki saat sonra ve aksam yedikten iki saat sonra ölçün Birde sabah kalktiginizda bes on dkk sonra ac karnina Eger fazla cikiyorsa 14-9 gibi ozaman dahiliyeye gisin
Hm95 Patito__ tek bir aletle ölçmüyorum keşke öyle olsa benimde iş yerindeki aynı şekilde çıkıyor evdeki de maalesef
Patito__ Hm95 anladim ozaman dedigim gibi uc gun yazin eger yuksek ise dahileyeye gidin veya hemen gidin zten yuksek cikiyor diyorsunuz ilac verir o hemen duzenler tuzu kesin bol su için Endiselenmeyin cok kisi bunu yaşıyor