Bende de var kızlar 24.haftadan beri şu an 31+3üm ilaç henüz kullanmıyorum doktorum 15-16 görürsem ilaç veririm dedi benim maksimum 13/9 oluyor şu aralar. Ama sürekli baş ağrım var bu yüzden stres yaptığım için mi yoksa gebelik şekerim de var diyet yaptığım için mi bilmiyorum fakat şimdiden psikolojik olarak çok yoruldum sağsalim 38.haftayı görmek istiyorum. Benim de karın çevresi 1 hafta geriden geliyor. İki kere 24 saatlik idrar bakıldı temiz şimdilik şükür. Tuz tüketimim sıfır bol su içiyorum gene de 12/8 altına düşmüyor hiç. Sarımsak yutuyorum limonlu su içiyorum. Çok özeniyorum düşük tansiyonla gezenlere Allahım hepimize yardım etsin inşallah