Kivircikkuala eşim eğitimde ürolojidn ameliyat olmuştu ,sperm dondurma ve tüp bebek denicektik tekrardan, ordaki ürolojı doktorumuz önermemişti ,daha yeni başlamış oldukları için tüp bebeğe ,tam donanımlı bi hastanede iyi bi doktora yaptırın demişti ,sonra bi kızla konuştum ordan ,1 senedir gelip gidiyorum giden param oldu umudum gitti ,doktorlar sürekli eğitime gidip duruyor yurt dışına , başka doktor bakıyor falan diye tavsiye etmemişti ve sonuçta alamamıştı ,ben söylemek istedim siz bunları bilin diye ,kolay değil çünkü tüp bebek ,maddi yönünü geçtim psikolojik olarak çok zor . İşinde ehli doktor Şafak olganı araştırın yorumlarını okuyun mutlaka