Kivircikkuala 2. Aşılamadaysanız rapor çıkmaz . Ya da amh değeriniz düşük olacak veya sperm değeriniz düşük olacak ,ya da tüp bebek geçmişiniz negatif olacak..Bizim bi aşılama, 1 negatif tüp bebek geçmişiz vardı ,spermde düşüktü, 2. Tüp bebekte tıpta raporluyduk,sonra özele geçtik transfer için rapor devam etmedi