Busebusee Ankara Bilkent Şehir hastanesinde tüp bebek bölümü Prof Dr Şebnem Özyer. Harika bir doktor, hemşireleriyle, yaklaşımlarıyla inanın özelden de özeldi bana göre. Transferden sonra arayıp hal hatır soran, her gittiğimde yüzünde gülücüklerle karşılayan bir insan kendisi. Ankara’dan Antep’e tayin olduk geldik daha Yeni, buradaki tanıdığı doktorlara bile haber verip yönlendirme yapan bir insan yani. Yaptık oldu pozitif tuttu gerisi sizde asla olmadı.
Her türlü sorumda mesaj atarım hemen ya arar ya cevap yazar. Kesinlikle öneriyorum