Busebusee ben Ankara güülhane de yaptırmıştım 2 kere aşılama bir kere tüp bebek yaptırdım raporluydum aşılamada iğnelere para verdik oda şöyle raporun çıkınca ilaç aldığın eczaneye gidip ödediğin paranın bir kısmını geri alıyorsunuz (benim yaptırdığım dönemde sürekli zam geliyordu o yüzden iğnelerin fiyatı söylesem doğru olmaz )hastaneye transfer ücreti olarak en son şubatta 5000 ne yakın para ödedim onun haricinde transfer sonrası ilaç kullanıyorsunuz onlar da aşılamada ki gibi parayı geri alamıyorsunuz ne yazık ki ama diğerlerine nazaran ucuzlar
Ayrıca benim gittiğim hastanede sizin sonuçlarınıza göre aşılama yada tüp bebek diyorlar yani eğer sizin sonuçlarınızda birieyşer çıkarsa ve aşılama ile olmayacağı kanaatindeyseler illa zorunlu aşılama yapılacak denmiyor o tamamen kişinin sonuçlarına göre soylenıyor benim ve eşimin sonuçları acıklanamayan infetilit olarak geçtiği icin aşılama zorunluydu