Sevdaltun tokluklar 155-165 gibi açlık o kadar da yüksek olmuyor. Levemir kullanıyorum sabahtan yapmamı söylemişti ve tüm gün etkisi olduğunu söylemişti doktor. Başlarda 4 ünite ile başladım sonra 5 e çıkardım şu an 6 yaptık ama yarın randevun var ölçümlerimi görünce belki yine artırır. Aslında 4 üniteyken bir iki hafta güzel gitmişti fakat gevelik haftam ilerledikçe/ Bebek büyüdükçe sanırım doz yetmedi ve bir süre sonra yine yükselmeye başladı. Şu an 6 da yetmiyor sanki. Siz hangi insülini kullanıyorsunuz ve kaç ünite