30+6 dan selamlar 🤗 bizimde 18 kasim görünüyor bakalım ikinci kez sezeryan olacağim tabi, doktorum ne zaman alır bilmiyorum ama 39. Haftada alırım diyordu abimizde 5 sene önce 13 Kasım da doğdu bunu da öyle planlıyoruz aksilik olmazsa bakalım abisiyle aynı gün olurlar belki..🥰🌸