32+6 olduk tekmeler havada uçuyor karnimda maşallah ama çok sabirsilastim nedense ve halsizliklerim oluyor bir iş yapıp oturuyorum alta bastırıyor kafasını basida asagida bebeğin 3 Kasım görünüyor ama nedense çabuk kavuşmak istiyorum zaman sanki geçmiyor sizde de öyle mi :/