Morebebek ben de çok çay içiyorum canım her sabah bir kupa, bazen misafirliklere gittiğimde de kaçırıyorum 3 çay bardağı kadar, bi de Türk kahvesi içiyorum hergun bir fincan veya nescafe👀 Bunlardan vazgeçemedim, kansızlığım olmasına ilaç kullanmama rağmen. 30.haftamizdayiz oğlumla allah bağışlasın bizlere onları 💙