Morebebek Merobebe bende ilk zamanlar içemedim çok midem bulanıyordu 4.aydan sonra normale döndüm içmeye başladım yeniden. 🤭 İnsan düşkün olunca bırakamıyor.
Morebebek gayecee demiri alıyor ya o yüzden içilmesi tavsiye edilmiyor. Demir eksikliği yapıyor malesef o yüzden açık içmek lazım birde fazla içmemek gerek.
caglademir Morebebek kahvaltida ben de iciyorum canim iki bardak, bi daha da icmiyorum gun boyu. Kahve zaten sevmiyorum. Sanmam bi zarari oldugunu o kadarcik kafeinin
Melomeltem Morebebek ben de çok cay içiyorum diğer gebeliklerimdede içtim Allah’a şükür YÖK sıkıntı kardeşim alkol yada sigara içenleri düşün bide iyi biseygibi onu savunanlar var
Morebebek Melomeltem evet ya otelde çalışıyorum ben müşteri hamile 6 aylık sigara içiyordu ve alkol içiyordu. Şok olmuştum inanamadım.
Hulya57 Gzddlk walla hepsini içiyorum günde bazen bi kahwe bazen hic ama cok cay içiyorum caysiz asla acık icerim zaten doktorm bişey demedi beslenmeyle alakalı da
Hulya57 gayecee iç canim afiyet olsun bu ara ıhlamur cay cok icyrm grpim bide gecsin die limon lu falan içiyorum
Krasivyy Morebebek bende kahvaltıda çay içmesem kahvaltı yapamıyorum günde bi bardak ve çok açık içiyorum içine de bi dilim şimon atıyorum ona bile vicdan yapıyorum bşey olur mu diye ay annelik işte ☺️
Morebebek Krasivyy evet öyle ama herkes böyle değil malesef. Ben otelde çalışıyordum müşterim hamileydi 6 aylık alkol ve sigara içiyordu. Çok normal gibi geliyordu ona.
Bilinmeyen34 Morebebek bende bende ..duramıyorum 🤷♀️ cayin bebege zarari yoksadece bizim kan degerimiz ile ilgili sorun oluyor.
ozgeya Morebebek benim doktorum günlük 200 ml’i geçmemek şartıyla izin vermişti.o da bir kupa boyutu kadar.ama kansızlığınız varsa içmeyin,çok zorlar sonra sizi.
deletedmom334 Morebebek valla ben bir bardak içiyorum bazen ıhlamur içerim bazen nane limon ama su bardağı ile veya kupada büyük içiyorum baya
Morebebek deletedmom334 ıhlamur bebeğe zararı yok değil mi aslında bende içsem sıcak şeylere ihtiyaç duyuyorum havalar soğudıkça.
Doga_deniz Ya ben belki on bardak içiyorumdur günlük kan değerlerim de çok iyi çok şükür. Sadece vitaminlerden ya bi saat önce ya bi saat sonra içiyorum sorun olmuyo
Morebebek Doga_deniz maşallah siz baya içiyorsunuz birşey olmuyorsa içim rahatladı 😊 vicdan azabı yapmayım o zaman.
Doga_deniz İçilmemesi gereken bitki çayları var siyah çayda o kadar da sorun yok diye biliyorum baya araştırmıştım çünkü bu çay meselesini