Derin_34 Günde en az 4 5 bardak içiyorum açık bi şekilde. Doktorum 3 ü geçmesin demişti ama engel olamıyorum çok seviyorum çayı
Ozlemsvr Smyyglgn54 aslında Türk kahvesi çocuğa zararlı değil diyorlar. Ama sizin hamilelik biraz risk taşıyorsa ondan olabilir. Bende işte biraz kansızlık var bu çay yüzünden doktor kesinlikle içme demedi
Smyyglgn54 Ozlemsvr risk tasiyan bi durumum olmadi hic cok sukur. 3.ayimdan beri doktor yasakladi oylede devam ediyo
Mmerwe Morebebek acık içiyorsanız taze demlenmiş çayı bence pek sıkıntı yaratmaz demli olmasın malum kaldikca da demlenen şeydir toksik maddeler o zaman açığa çıkar su da tüketin fazlaca dengeleyin