Morebebek Günde 3 çay bardağı çay içiyorum kahvaltıda sadece sonra vicdan azabı çekiyorum. Çaya çok düşkünüm ama bırakamıyorum azalttım açık içiyorum bir zararı olurmu ki?Günde baya çay içerdim hamilelikten önce. 25+4 günlüğüm.
arbustoo Morebebek ben çok sevmem ama sabah bir çay bardağı akşamda eşimle bir çay bardağı içiyorum doktoruma sormuştum o kadar problem etme demişti kan ilacı aldığın saatlerde içmezsen uygun bir doz bence. Herşeyin çoğu zarar bu dönemde sonuç olarak. sevgiler
Morebebek Gzddlk aynen öyle hele hava soğuk olunca kahve içmiyorum zaten hamileliğimin başından beri canım istiyor ama içmiyorum yinede. Kahvaltıda çaysız olmuyor 🤭 demir ilacını 2 saat sonra içiyorum.
Morebebek arbustoo evet çok içmemeye çalışıyorum en fazla 3 bardak açık şekilde oda sadece kahvaltıda keyif yaparken içiyorum o kadar başka içmiyorum
Deletedmom2224 Morebebek kahve icmiyorsaniz çay icebilirsiniz ne olacak ki çayda çok fazla kafein yok ama dediğim gibi kahve icmiyorsaniz. Ben hiç kahve içmediğim için rahatlıkla çay içiyorum tabiki abartmadan 3 bardaktan hiç bişey olmaz
Morebebek Deletedmom2224 kahve içmiyorum gebeliğimin başından beri sadece çaya dayanamıyorum oda kahvaltıda içiyorum sadece.
1850 Morebebek 300 ml kafein sınırlaması var günde. 1 cay bardagı caydada 25- 30 ml araso kafeın var . Sınırı aşmadıkca sıkıntı yok. Bırde kam ılacı içtiğiniz saate denk gelmesin.
Morebebek 1850 kan ilacımı 2 saat sonra içiyorum demiri almasın diye. 3 bardak açık çay harici başka kafein tüketiyorum.
Mhtpgnby Morebebek Ben çay çok seviyodum şimdi sadece kahvaltıda içebiliyorum oda bardağın yarısı kalıyor tiksindim resmen
Morebebek Mhtpgnby kaç haftalık gebelik? Bende gebeliğim başlarında tiksindim hiç içemedim 4.aydan sonra normale döndüm.
Msalbyrk Morebebek demli mi iciyorsun. Açık ictgn sürece bi sknti olmaz dye blyorm. Ben aşırı ack iciyorum onceden beri . 1 sabah 1 aksam 😁
Merobebe Morebebek çaydan bende vazgeçemiyorum içtikçe içesim geliyo 😭 Ama hamileliliğimin ilk 3 ay ı hiç içemedim. 6 dan sonra oldu bende çok içme isteği . Bide aksi gibi kansızlığım da çok yaa
Morebebek Merobebe bende ilk zamanlar içemedim çok midem bulanıyordu 4.aydan sonra normale döndüm içmeye başladım yeniden. 🤭 İnsan düşkün olunca bırakamıyor.
gayecee Morebebek çay içmek zararlı mı ki? Bnm doktorum nescafeyi içmememi söyledi sadece Ben çay içmezsem baş ağrısından duramam :(
Morebebek gayecee demiri alıyor ya o yüzden içilmesi tavsiye edilmiyor. Demir eksikliği yapıyor malesef o yüzden açık içmek lazım birde fazla içmemek gerek.
deletedmom334 Morebebek valla ben bir bardak içiyorum bazen ıhlamur içerim bazen nane limon ama su bardağı ile veya kupada büyük içiyorum baya