Kusbebek nasılsa yerleşme kanamasıdır diye görmezden gelme canım, benim 5. Haftalarda kahverengi lekelenmem olmuştu korkmuştum neyseki benim yerleşme kanamasıymış. Ama aklında hep düşük korkusunu bulundurma, kötüyü çekme. Umarım hamileliğin güzel geçer ve ona kavuşursun💙