Ben 11+2 de açık pembe leke ve sonrasında kırmızı kanama yaşadım dünyam başıma yıkıldı hemen hastaneye gittim bir gece yattım bebeğim iyi şükürler olsun şuan 12. Haftadayım dinleniyorum bol bol ve Progestan fitil kullanıyorum yarın kontrolüm var dua edin nolur 🤲🏻