Nanelimonn Aslanmommm 2 hafta mı 😞 bende 1 hafta oldu herkes ıkı uc gune duzeldı dıyor fotumda okudum. Ben cok uzgunum 1 hafta gectı eskısı gbı degıl hareketler dıye. Ilk kez kendım gbı uzun suren bırını gıruyorum. Sız de de mı boyle uzun surdu ıgnenın etkılerı😞
Asel-2023 Nanelimonn canım benim de ayın 1inde yapıldı hala bebegim tam kendine gelmiş sayılmaz 33 haftalık benim ki de
Aslanmommm Nanelimonn vallahi 2 hafta içinde sadece 3 4 kez hareket etti oğluşum asla korkma düzeliyor birde benim yüzüm kolum elim bacağım her yerim şişmişti 2 hafta içinde düzeldi ellerim tanınmaz haldeydi dokunsan patlıcaktı o derece şişmişti
Ebus2045 aysglemrkn ilk oğlumda vurulmustum aynı sebepten tansiyonum yüksekti. Hiç sorun olmadı ama buraya hareketleri azaldı yazanlar olmuştu sanırım normal
Ebus2045 aysglemrkn 36+1 de doğum yaptım canim kontrol için gittim hiç biseyimde yoktu tansiyonumun yüksek olduğunu vs hissetmiyordum kontrolde ölcüm yapıldı 15_7 olmuştu doktorum yarım saat sonra hemen sezaryene aldı. Yememe dikkat ettim falan ama hiç bişey fayda etmemişti
WiseMom aysglemrkn bir kaç güne düzelecektir inşallah. Bu arada gebelik zehirlenmesinden mi şüpheleniyor doktorunuz muhtemelen öyle görünüyor. Aşağı yardımı çok dokunacak bir link bıraktım❤️ Merhaba gebelik zehirlenmesi konusundaki tecrübemi link olarak bırakıyorum. Tansiyon için de bakabilirsiniz. Yorumlarda yapılacaklar listem var iyi gelecektir ve başka hikayeler de var hepsini okumanızı tavsiye ederim❤️ Geçmiş olsun korkmayın, sabır istiyor ve sonunda siz kazanacaksınız💜 https://forum.mutluanneleriz.com/d/1570286-preeklampsigebelik-zehirlenmesi-surecim-dogum-ve-bilinmesi-gerekenler/102
mylifeAslan Bende 30 haftamda vuruldum fazla hareketsizlik olmadı, suan 38 haftalığız beni oynatmış minik çocuğum ve gelmek isteyen çocuğum gelesi yok carsamba günü 39 haftamızda doğacak 😂
Ebus2045 aysglemrkn görürsün Allah’ın izniyle bende 36 dayım 38+3 te doğum olacak o kadar sabretsin diye dua ediyorum
Zeynneepp aysglemrkn ben de 28. Haftada erken doğum riskim olduğunu için hastaneye yatmıştım. 2 doz ciğer geliştirici iğne vurdular. Bende de hareketlerinde azalma oldu ama sonradan düzeldi. Şimdi 35. Haftadayım
biryildiz42 Slnrcn 31+5 oldum bir anda bel ve karın ağrım başladı sancı böyle birşey mi 3 saattir sürdürüyor
Dilken kbrtskn Merhaba yok hayır önceden hiç söylemediler 27. Haftada ağrı ve baskı şikayeti ile gittiğimde alttan bakıldı ve kisalmaya başladığı söylendi o yüzden hemen ciğer geliştirici vurulup progestan başlatıldı çok şükür şu an 28+6yim ve kısalık durdu sabit kaldı ne uzadı ne kısaldı umarım böyle de devam eder erken gelmez
GiGi1 Dilken bende bugünki doktorum kontrolümde ağrı ve sancım vardı alttan muayenede aynı şikayetlerle servikste kısalık ve hafif açıklık vardı nst temiz çıktı önlem amaclı progestan ve ciğer geliştirici başladım 24 saat arayla doktorum 37’yi görürsek süper olur dedi inşallah görürüz🙏🏽🥲
kbrtskn Dilken anladım bana da bu hafta aynı şey söylendi bir şikayetim yoktu doktor birden kısalma var dedi 27mm kadarsa düşmüş ama ne ciğer geliştirici yaptı . Erken doğum riskin var çalışma dedi ilaç başladı .bende çok korkuyorum niye ciğer geliştirici yapmaya yanaşmadı anlamadım
kbrtskn GiGi1 ve hissettiklerimizi aynısını hissediyorum 37 o kadar uzak geliyor ki düşünmeden de edemiyorum bir türlü. Fitil olarak mı verdi progesteronu yoksa hap mı kullanıyorsunuz