kbrtskn ciğer geliştirici Son çare. Son raddeye kadar yapmayı tercih etmiyor bazı doktorlar benim doktorum da öyle. Açılma falan yoksa yani bir hafta içinde bu kesin doğacak diyemiyorsa yapmıyor. Yapıldıktan 2 hafta sonra etkisi sıfırlanıyor çünkü. Olaki doğmazsa boşuna yapılmış olacak sonra tekrar yapılması gerekecek boşu boşuna. Bebek hareketlerini azaltıp gelişimini yavaşlatıyor dedi doktor bana. 3 hafta sonra doğacaksa da gelişimi son sürat devam etsin boşuna yavaşlatıp daha riskli bir duruma da sokmayalım dedi. O yüzden gerçekten ciddiyse yaparlar bence endişe etmeyin. Doktorun açıklamasından sonra ben erkenden yapılmasını daha endişe verici bulmaya başladım