Evafor ayrıca burada yazdıklarınızla ne kadar çelişen bir yorum yapmışsınız. Herkesin bir görüşü var, benim doğrum senin yanlışın olabilir diyen birinin bakış açısına sahipmiş gibi şeyler yazmışsınız ama yorumlarınızda tamamiyle bu fikrinize aykırı acımasız ve kendi görüşünüzün dışındakilere kötü pis kaka gibi yorumlar yapmanız çok tutarsız sizi tutarlı olmaya ve insanlara karşı anlayışlı olmaya davet ediyorum