Merveeemsiii kesinlikle bırakın , bende bırakmadım başından beri 3 4 tane içtim hatta bazen daha fazla , Şuan 32 haftalık hamileyim , plasentam baya yaşlanmış , doktor erken alırım dedi , sigaradan kaynaklı bu durum , keşke bıraksaydım ama olmadı çok stresli geçti benim hamileliğim malesef içtim ..