Bebisannneessi MirsT bende öğretmenim ama bu sene başlamadım, bikac sene de bebek için gidemem, şimdiden çok özledim 🌸
Mylittlemermaid Linaa90 eylülde doğum yapacak bir arkadaşım var doğum öncesini kullanamıyor yazın yanıyor ondan sordum , idareye göre değişiyor demek ki
MirsT Mylittlemermaid 5 haftası doğum sonrasına aktarılır 3 haftası yanabilir ama eylülün kaçı ? Ona da bağlı
Elt60 MirsT 2. Dönem de ücretsiz izne ayrılacağım nasipse Haziran ayına kadar. 11 Ocak da iznim bitiyor. Bu şekilde yılı kapatmayı düşünüyorum ben de.
Hazal- MirsT Evet kullanıyorum bir de böbrek taşım olduğu için piyeloseptyl kapsül kullanıyorum hepsi beraber ağır geliyor galiba
Nnoktaa MirsT 22+3 mühendisim 7/24 tuvalete gitmemi saymazsak (neşe hamileliği bahane edip işten kaytarıyor şakalarını da saymazsak 😂) şimdilik iyiyim.
13Gamze08 11+2 haftaligiz bende özel engelli bakım evinde sosyal çalışmacı olarak çalışıyorum işimin riskleri var ama isimide bırakmak istemiyorum ama bilirsiniz engellilerle çalışmak biraz ruhsal ve fiziksel olarak zararlı olabiliyorlar inşallah iki ay daha dayanabilirim :)
MirsT 13Gamze08 ay Allah kolaylık versin merhametlisin belli ki ama Bunun mükâfatını çocuklarından alırsın inşallah ☺️ zor bir ortam
Seymabc 34+5 oldum iş çok yoğun değil ama stresli, hamileyim diye tüm gözler üzerimde dedikodum yapılıyor gibi hissediyorum, odam taşınacak işler birikiyor haftaya artık izne ayrılmak istiyorum ben de 37ye kadar çalışmak istiyorum ama darlaniyorum cok
MirsT Seymabc hamile olunca iyi ya da kötü konuşuluyor. Bizim okulda mesela benden önce bir arkadaş ay doğurdun doğuracağın diye konuştular kız tabi ki zamanın da doğum yaptı ha pozitif ayrımcılığı da olmuyor değil
13Gamze08 MirsT gerçekten bazen zor oluyor tehlikeli anları olabilir ama hamile olduğumu öğrendiklerinde bana bı dua edisleri vardı çok guzellerdi hala da katları gezdikçe bebeğimi sorarlar dua ederler sagolsunlar inşallah Rabbim sağlıcakla kucagimiza almayi nasip eder hepimize