Bende polisim ve 37. Haftamdayim 1 hafta küçük gosterdik bebisi 38 e kadar çalışacağım 39 da sezeryan olacak mecburen hem doğudayim izinler dogum sonrasına kalsın diye mecburen şark süresi uzamasın diye. Allah yardımcınız olsun gerçekten 37 den sonra zor oluyormuş