aydan_ Fatmanur8 benim de son 7 uygulamaya göre, bakalım ne zaman gelecek, gören daha doğurmadın mı sen diyor😅
Yenibirannee Fatmanur8 ayy benimde son 30 gözüküyor ama sezaryan olacagim icin daha erken olacak. Bu cuma gun vercek doktorumuz bakalim bende heyecanliyimmm 😁😁