Sevgi01 Fatmanur8 kasıklarımda hafif var gelip gidiyor bgün doktorumuz cuma gel dedi fazla beklemez baya baskı yapıyor aşağı inşallah gelir bian önce yoruldum 🙃
Busbusablaoluyo Fatmanur8 Bizimde son 5 sağlıkla gelsin minikler dua edelim bol bol birbirimize rabbim sağlıkla eksiksiz fazlasız kısırsuz sapasağlam kucağımıza almayı nasip etsin tüm anneciklere 17 eylülde geliyor bal kız💕👼
Busbusablaoluyo Ertugrul sağlıkla alın inşallah kucağınıza bizim içinde dua edin olurmu rabbim acısız ağrısız kurtarsın bizimde 17 eylül sezaryen
Sevgi01 Fatmanur8 neler yaptım banamısın demiyo düzensiz gelip gidiyor sancı doktor bgün 10 bin adım at günlük cuma gel dedi kendin emin bi şekilde 😄 yürüyüşe devam