Zozan_21duva Bursa17 aynıyız benimde son 12 ama ara ara sancı oluyor çok sürmüyor saniyelik karnım çok sertleşiyor bazen nefes bile alamiyorum
Nur-- Fatmanur8 ayniydik sizinle o yüzden sordum 41+2 deyim hala bisey yok geçmiş olsun bu arada hemen iyileşir inşallah 🌸
MercimekVeaAnnesi Ertugrul Bnmde canm spinal mi olacKsin korkuyormusun sende nasil oluyor zormu kac saate normle doneriz sezeryandan sonra odem sisme oluyormu