Galibeeee- mervemurat16 merhabalar kese kaçıncı haftada birde kalp atılı kaçıncı haftada görünüyor genelde
mervemurat16 Galibeeee- keseyi gördüğümüzde 5.ci haftaydı belki 5+2 falan olabilir kalp atışını 7.ci haftasında duyduk
mervemurat16 Aysoshh folik asite başladınız mı onu ihmal etmeyin bebeğim omurilik sağlığı için önemli
Dimpleee Aysoshh 12 Ağustos benim de pozitifi gördüm testte. daha kan bile vermedim 2 hafta sonra direk hastaneye gidicem yani şimdi kan da versem pek bi şey değişmez kimyasalsa zaten adet oluruz Farklı bi durumsa dış gebelik tarzı 8 haftaya kadar bekliyorlar bakıyorlar
Aysoshh Dimpleee ben kan verdim 73 çıktı yarın sabah bi daha vericem doktora da 28ine randevu aldım az önce o zamana kadar belli olur sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun 🥹🥰🙏🏻
Aysoshh mervemurat16 hayır ilk hamileliğimde de doktor regenesis kullan demişti kullanmıştım bunda henüz başlamadım doktor kontrolünden sonra alıp kullanmam gerekmez mi
Dimpleee Aysoshh inşallah ben de tam o sıralar giderim sabretmek lazım şimdi başka şeylerle oyalanıp haber verelim birbirimize ☺️
mervemurat16 Aysoshh ben kanı sağlık ocağında vermiştim hamileliğim öyle kesinleşti onlar hemen folik asit vermişti planlı gebeliklerde bile 3 ay önceden başlıyoruz demişlerdi bana.
Tug_34 Canım yazılanları okumadım ama kese 1500-3000 arası görünüyor. Şuan görünmez. Benim ilk gebeliğimde 70 lerde görünmemişti zaten kimyasal oldu. Şimdiki gebeliğimde 3000 betayla öğrendik. Hemen ertesi gün kesede yol keseside göründü
Aysoshh mervemurat16 bende yarın sabah gidicem ya yükselmiş mi diye konuşurum doktorla senin kullandığın folik asit hangi marka
mervemurat16 Aysoshh ben vinalac kullanıyorum doğuma kadar kullan dedi kendi doktorum içinde demir ve multi vitamin olduğu için takviye vitamin kullanmıyorum
Aysoshh Mmmmgh çok erken diyorlar 🙈 git bakalım bana yaz olur mu hayırlı olsun bende 28 eylüle randevu aldım beklicem o zamana kadar
Baharoloji Aysoshh ben 2000 değerlerde görmüştüm diye hatırlıyorum çok zor bu değerde görmesi ümitsiz olmayın bekleyin
Nslhn_dyg Aysoshh tatlım çok erken kese için alttan muayenede 2.000 olmalı beta üstten muayenede 4.000 keseyi görebilmek için
Aysoshh Nslhn_dyg teşekkür ederim beklicem 2 hafta alttan muayene istemiyorum kanamam varken öyle baktılar travma oldu resmen karnımdan baktırcam inşallah