Bende yeni öğrendim cuma günü beta 2020 çıktı ama keseyi göremedi cuma günü gidicem inşallah görürüz 💖 erken sanırım daha bnm de 1 düşüğüm var size kan sulandırıcı progestoron falan başlandı mı bana 1 düşükte veremiyoruz dedi ama 8 yıldır olmuyordu bzm tüp bebek aşılama v. S negatif kendiliğinden oldu