Aysoshh Nslhn_dyg teşekkür ederim beklicem 2 hafta alttan muayene istemiyorum kanamam varken öyle baktılar travma oldu resmen karnımdan baktırcam inşallah
Dimpleee Aysoshh inşallah ben de tam o sıralar giderim sabretmek lazım şimdi başka şeylerle oyalanıp haber verelim birbirimize ☺️
Kusumoldu Bana kalırsa iki gün arayla kan ver beta artışını takip et 6. Haftada gidersen hem keseyi görürsün hem de kalp atışını duyma ihtimalin var. Kalp atışını 6. Haftada duyamazsan da 9 gün içinde ücretsiz kontrol hakkın var gidip duyarsın kalp atışını
Aysoshh Mmmmgh evet gittim keseyi gördü Salı günü bir daha gittim kalp atışını duydum bugün 7+1 oldum 🥰🧿
Aysoshh Aminealeyna yok gördük canım ben 5+4 diye gittim ultrasonda 4+5 dedi kese görüldü bu Salı gittim 6+5 olmuştu bile haftasını yakalamış kalp sesini de duydum 🥰🥹🧿