Ozoooo ay bilsem bii 2 haftadır haberim yok gitmedim kontrole🥲 randevu 2 hafta sonrasına daha var. aylık gittiğim için görüş günü de üzüyor ya. Bende her şey yolunda ama çok şükür 🤲 bebisim d arada bir dokunuş gönderiyor annesine iyidir inşallah. Senin nası gidiyor alıştın mı 2 bebeli hayata canim 🤭