Cevabım çok net kesinlikle KIŞ insanıyım ne ilkbahar ne sonbahar nede yaz sadece kış geleli chirstmas dönemi tam benim dönemim her yer Işıl ışıldır ağaçlar süslenir starbucks ın dönemsel yılbaşı içecekleri toffee nut ve pumkin spice lattesi çıkar salepler içilir kışın tam bir ev kedisi oluruz mum yakıp loş ortamda dışar da kar-yağmur yağarken camın önünde kitap okumaya bayılırım ☺️🎄☕️☃️