LavinsMom Ozoooo sonbahar, kış. Soğuk havalar tam benlik sıcaklara alerjim var şişiyorum 😄 bir de ilkbahar ama sicaklar dusmemis 😄
kahvesever__ Ozoooo yazı hiç sevmiyorum çok sıcak oluyor geceleri yatamıyoruz çocuklar kaç haftadır sıcaktan uyamıyor geceleri 37 derece iki haftadır
Minnosaannee Ozoooo ben E hepsi diyorum. Doğuda yaşıyoruz. Baharda. Cayirlarin yesilligi rengarenk çiçekler, renk cümbüşü. Yazın bile yün yorgan örtüyor olabilmeyi , sonbaharın yağmurunu, kışın sonsuz beyazların 🥰🤭😅
Emel5805 Minnosaannee Bitlis de 4 yıl kaldık çok kat yağıyordu ama gerçekten seviyorum orayı halada aklımdan çıkmıyor yazın havası hariika idi👍🥰
Tinii_minii_mom Kesinlikle yazzz. Yağmur gördüğüm an bile hasta olcak gibi oluyorum. Kışın hasta olma korkusu😂 çokca sıcak oh miss
34Meltem12 Ozoooo Bu hamileliğime kadar yaz aşığı bir insandım yaz tam benim mevsimimdi 🥰 Ama bu hamileliğimin sonu bu yaza denk geldi ben sıcaktan ağladığımı bilirim nefes alamadım aman aman artık sonbahar kış iyidir 😄❄️
Emel5805 Tam bir eylül hayraniyim sonbahar seviyorum ne sıcak ne soğuk olcak hava 🌻🌄🌅⛅ 13 Eylül de doğmuşum tam mevsimini seviyorum isabet😊
Minnosaannee Emel5805 sen birde erzurumu düşün 10 yildir burda yasiyorum. Ekimden mayis basina kadar kar yagar burda etraf sonsuz beyaz 😍2 hafta önce Tatvan a gittik bizde . Çok beğendim güzel Bi şehirdi .keşke daha çok kıymet verilse hizmet edilse. Harika bi şehir çıkarabilirler ortaya
Deletedmom_85 Ozoooo Kış tabiii ki 🌬❄️🥶 Yağmurlu, karlı kasvetli havaları çok seviyorum. Asiri mutluluk hormonu yükleniyor o anlarda bana. Ve İlkbaharda ki lodosa ılık rüzgara aşığım. Yazı ise sadece denize girmek için seviyorum azcık ucundan 😁 ama en çok Kış Kış Kış 😍
ug_fa-3diplomalianne Ozoooo kesinlikle katılıyorum ben de bahar insanıyım ilk baharı ve sonbaharı çok severim 🍀🌺
000 Ozoooo ben sıcağı hiç sevmiyorum böyle biraz serin olucak hava illa ilkbahar ve sonbahar ideal 😄🌸🧡
Emel5805 Minnosaannee doğunun çoğu ilini görmüş biri olarak söylüyorum bayagida hizmet almış iller batman Van Diyarbakır Bingöl ne kadar gelişmiş batıda çoğu yer o kadar güzel değil bizim Bitlis bı geri kalmıştı orası da artık aştı kendini hizmet almaması için yolda arabalrin gidememesi gerek ben çokta beğendim yanii