Ozoooo Selam kızlar en çok hangi mevsimi seviyorsunuz hazır sonbahar gelmişken ben kesinlikle ilkbahar ve sonbahar insanıyım ne çok sıcağı nede soğuğu sevmiyorum ya siz? ❄️🌞🍁🌳🌈
Youngmotherr Ozoooo kış insanıyım ben ya ilkbaharda doğdum ama 😂 soğuğu seviyorum şimdiden hava soğuyor hoşuma gidiyor
1prensesannesi__ Ozoooo ay kesinlikle yaz sıcağı cok seviyorum mis gibi deniz kokusu balkonda cay keyfi bazen bunaltici olsa da üşümekten iyidir 😍
KayraVeAnnesi_06 Ozoooo Nisanda doğdum , bende kışı yada yazı sevmiyorum 🙁 ilkbahar , sonbahar insanıyım 🌾
Ozoooo Youngmotherr bende soğuğu seviyorum yazı da çok sıcakken değil kış güzel ama evden çıkamıyoruz 😃
1prensesannesi__ Ozoooo yok yaa yasadigim yer pek guzel sayilmaz istanbul esenyurtun bi mahallesinde yasiyorum ama nereye gitsem deniz var deniz seviyorum ben sahil asigiyim hayalim mugla da ya da izmirde tatil köyüne yerlesmek 🥰 yaz mevsimi daha uzun sürsün diye 😃
Vilvilvil HilalYlmz Aynı şekilde bu yaza kadar yaz insanıydım ama yazdan soğudum artık sonbahar ilkbahar 😁
kahvesever__ Ozoooo yazı hiç sevmiyorum çok sıcak oluyor geceleri yatamıyoruz çocuklar kaç haftadır sıcaktan uyamıyor geceleri 37 derece iki haftadır