melisakarademir0606 Ebruh onun haricinde her gün yürüyüş egzersiz ve ılık suyla duş aldım işine yarar canım
Ebruh melisakarademir0606 rahme çok baskı oluyor egzersizlerde ya 😀 tabi ki sağlıklı zaman ne zamansa o an gelsin inşallah ama 40 da çok zorlar ya 37,5 38 çok iyi değilmi😀
cokkasmabeabi Ebruh ben yatista eşime koydurmustum fayda ettiğine inanıyorum. Kap geniş olacak yalniz iyice açılsın diye 🙈
svgkrtozdmr Ebruh 34. haftamdayim gunde bi tane hurma yemeye basladim. 36 dan itibaren gunde 4 tane Insallah yicem arkadasim bu sekilde yapmisti ve dogumu cok kolay oldu. Elbette herkesin bunyesi degisiklik gosterir umarim bizlerde de ise yarar
Ebruh svgkrtozdmr inşallah canım 🙏 benim biraz korkulu ben normal regllerimi bile fena atlatıyorum hayatla bağlantım kopuyor resmen 😀 hurmaya yarın başlıyorum bende
Gulsen54 Ebruh evet belki de ama suyum bitmişti kuru doğum yaptığım halde doğumum kolay geçti yarar sağlayabilir size de
Ebruh Gulsen54 bugün kontrole gittim açılmam hiç yoktı ama sancım oluyor dedim heralde yavaştan başlıyor sancılar umarım 40-41 e kadar böyle sancılar çekmem😀 hayırlısı zamanı ne zamansa inşallah ama insan ne kadar ağırlaşıyor her geçen gün hemde baskı oldukça
yesilkahve Arassimo hurmayı doktorum hiç söylemedi, burdan okumuştum. Ama ahududu dediğim gibi 36 dan sonra doktorum içebilirsin demişti, ama isterseniz doktorunuza danışın herkesin durumu farklı olabilir 💜
Gulsen54 Ebruh İnşallah hayırlı vakitte alırsınız kucağınıza 😊 evet son aylarda insan çok zorlanıyor bu bebeğimde de 37 doldu 38 içindeyim şimdiden bile zorluyor açılma insanın hiç beklemediği bir anda oluveriyor bazen İnşallah rahat bir doğum yaşarsınız 🌺
Gulsen54 Ebruh Yalancı sancılardır bebek kendini hazırlıyor o sancı oldukça kuvvetli oluyor anlarsın canım tabi bebişi kucağına alınca hiç bir şey hatırlamıyorsun 😊 🌺
Nuriee AyFa1608 kaçıncı haftada doğum yaptınz 2 cm açıklık oldg öğrendim acilde 36+3 deyim yatış dedi kabul etmedim de
Canseel13 Nuriee açıklık için alttan muayaene mi etti acaba bend eçok kasık ağrısı çekiyorum bacaklarım açık yürüyorum resmen açıklık olabilir mi acaba şüpheleniyorum sancım nst de 3-4 tane düzensiz 40 üstü çıktı o kadar
nefessmommm Nuriee benimde 1 cm açıklık var 36+2 de sancım çıktı yatış verdi ben kabul etmedim imza atıp çıktım. Sancıyı biraz evde çekmeyi tercih ettim. Sabaha sancım azalmıştı zaten ama 36+4 bugün akıntım arttı bir de afedersiniz ishalim bir haftadır. Doktor bir hafta anca dayanır dedi çünkü bebişim doğum kanalına girmiş ama bakalım zaman ne gösterecek
Canseel13 Sevde_ert kuzum haftamız günümüz aynı kaç hurma tüketiyorsun gün içinde acaba ben ananas başladım ekstra
Sevde_ert Canseel13 6 tane falan ama hepsini aynı anda yemicekmişiz sabah 2 öğle 2 akşam 2 şeklinde tüketilmesi daha faydalı diyolar
Gulsen54 Ebruh Genelde bebek kendini doğuma hazırladığı için oluyor deniyor muhtemelen kendini aşağı ittirmeye çalışıyor belki de yakındır bebişin gelişi 🌺😊
Ebruh Gulsen54 😀😀 bir yandan sabırsızlıkla bekliyorum bir yandan anne karnında büyüsün diyorum😀 38 de gelsin ideal😀😀