melisakarademir0606 Ebruh onun haricinde her gün yürüyüş egzersiz ve ılık suyla duş aldım işine yarar canım
Gulsen54 Ebruh Ben ikisini de tükettim hurmayı kullanırken açıklık olusmamıştı ahududu yaprağı çayı içtim günlük bir fincan olacak şekilde 2 3 gün içmiştim arada 10 gün fark ile gittiğimde 3 cm açıklığım olmuştu o mu yapti yoksa vakti mi gelmişti bilmiyorum 39+3 te doğum yaptım
Gulsen54 Ebruh evet belki de ama suyum bitmişti kuru doğum yaptığım halde doğumum kolay geçti yarar sağlayabilir size de
Ebruh cokkasmabeabi ayyy başla başla hurmalara çaylara ahahahah aramızda 1 hafta var sancıların varmı
cokkasmabeabi Ebruh var sancılarim. İki gündür dogurucam diye korkuyorum 😂 yarın kontrol var hele bir atlatayım Meryem Ana otumu alayım ondan sonra başlarım şu an erken geliyor gözüme 😬
Ebruh cokkasmabeabi 😀😀😀 sanki bu yazıyı ben yazdım ahaha yarın benimde kontrolüm vaar 2 gündür sancılarım var dün dedim kesin gelecek heralde regl gibi mi sancıların
cokkasmabeabi Ebruh ben yatista eşime koydurmustum fayda ettiğine inanıyorum. Kap geniş olacak yalniz iyice açılsın diye 🙈
Arassimo yesilkahve ben de suan 36. Haftadayim acaba icmeye baslasam mi. Hurmayi ne kadar yiyin diye soylemisti size acaba
yesilkahve Arassimo hurmayı doktorum hiç söylemedi, burdan okumuştum. Ama ahududu dediğim gibi 36 dan sonra doktorum içebilirsin demişti, ama isterseniz doktorunuza danışın herkesin durumu farklı olabilir 💜