Nuriee benimde 1 cm açıklık var 36+2 de sancım çıktı yatış verdi ben kabul etmedim imza atıp çıktım. Sancıyı biraz evde çekmeyi tercih ettim. Sabaha sancım azalmıştı zaten ama 36+4 bugün akıntım arttı bir de afedersiniz ishalim bir haftadır. Doktor bir hafta anca dayanır dedi çünkü bebişim doğum kanalına girmiş ama bakalım zaman ne gösterecek