Ebruh 36 dan sonra günde üç fincan ahududu yaprağı çayı önermişti doktorum ama ben çok düzenli kullanmadım açıkçası. 40.haftada normal doğum ile doğumum gerçekleşti, hastaneye gittiğimde 5 cm açıklığım vardı ve suyum patlatılınca yarım saat içinde doğumum oldu. Ama keşke kullansaydım düzenli kullanmadığım halde iyi geldiğini düşünüyorum, belki daha düzenli kullansam son güne kadar da beklemezdim. Hurmayı da düzenli kullanmadım., şimdi ikinciye hamileyim bu sefer düzenli kullanıcam öyle düşünüyorum 💜