Ebruh ben oğlumda 36ya girmeden başladım. Tasiyamiyordum çünkü. Ama insan gibi de başlamadım oturdum bir demlik ahududu yaprağı içtim onu içerken, mutfağa gelip gittikçe hurma yedim. 25i bulduğu oluyordu hurmalarin. 36+3 te falan 1 cm açıklık + sancı vardı 37+0da sancı ve 4cm açıklıkla akşam yatisim yapıldı sabaha doğurdum. Şimdi 37 oluyorum evdeki hurmayla bakışıyoruz 1 tane bile atmıyorum ağzıma 38e doğru başlarım 🙈