Mehtapyavuzzz bu posta benzer bişey açmıştım ben de daha önce . Herkesin bünyesi de hamileliği de farklı sonucuna vardim. Burada okuduklarınlâ moralini bozma derim .herkes bisey söylüyor çünkü. Kan ilacı Kabizlik ve kilo yapar demisti doktorum. Ben hem hap, hem damardan alıyorum pekmez sucuk da yiyorum ama bi türlü kan değerim de 8-9u geçemedim. 22 haftalığım 9-10 kg aldım.🙈 Ama ekmek ve hamur işini tamamen bıraktım. Gece yemiyorum. Yemek yiyip üstune uyumamaya dikkat ediyorum. Amma velakin Dikkat etsem de yine aliyorum🤔 😅😂.Kilo alınca da moralimi cok fazla bozmuyorum. Sağlıklı olayım bebisim de sağlıklı olsun. Nasıl olsa veririz inş. Nacizane fikrim. 😍🤗😇