zeynozey Nur_50 hastahane çıkışlarını max. 2 hafta😅 şuan tam 1 aylık kızım ve olmyyo o kıyafetleri kaldırdım 😂 waikikiden 0-1 ay 50 cmlik tulumlar almıştım onlar hala oluyor ama
Nur_50 zeynozey tamam o zaman ben son ana kadar 0-1 almayım 🤣🤣boy kilo netleşir o zaman alayım 1-3 3-6 beden bakayım o zaman
Dilarakrkc Nur_50 kızım için 56 beden almıştım H&M den, doğduğunda tam oldu, kızım 52 cm doğmuştu ve 2-3 ay sonra bi sonraki bedene geçtik
hellobebekcan Nur_50 benim oglum 4 kilo 52 cm dogmustu hastane cıkışı küçük gelmişti 🥹 bence 0-1 ay cok alma ben 1-3 ay aldıklarımın blie yarısını giydiremedim cabuk büyüyolar
Nur_50 hellobebekcan acaba aldığınız kıyafetle alakalı olabilir mi? Ebebek ve lc Waikiki mesela kalıbı dar H&M ile mango kalıbı tam
Nur_50 Dilarakrkc çok teşekkür ederim 😃bende ona göre göz kararı hesap yapayım dedim demekki 1-2 her bebişe olma şansı var
MirsT Nur_50 bizim birinci de 3 kiloydu ama 55 cm idi ama ilk kilosu da önemli tabi ki onun için alıyorsan da iki boydan da al hemen toparlıyorlar zaten inşallah
MirsT Nur_50 işte boy olmuyordu ki çabuk toparladı birde hemen kilo alınca 3 ay kullandık her markada boya göre de büyük olanları aldım 6 aylığı giyemedi zaten mesela eğer boy varsa ki genelde boy tahmini doğru çıkıyor doktorun boydan kurtarmıyor 😅 ki hele de benimki zayıftı kilolu olsa asla olmazdı
Rbytkn Nur_50 50 veya 56 cm alman gerek yeni doğan için, 62 cm bı buçuk iki ay sonra giydirebilirsin ancak, tabi bebeğe göre değişir ama yeni doğan birinci ay 56 cm giyiliyor genelde
yesilkahve Nur_50 yeni doğan için biraz büyük evet ama bir aylıkken giydirirsin aldıklarını 💜yinede birkaç tane 0-1 al istersen