Nur_50 işte boy olmuyordu ki çabuk toparladı birde hemen kilo alınca 3 ay kullandık her markada boya göre de büyük olanları aldım 6 aylığı giyemedi zaten mesela eğer boy varsa ki genelde boy tahmini doğru çıkıyor doktorun boydan kurtarmıyor 😅 ki hele de benimki zayıftı kilolu olsa asla olmazdı