Nur_50 Kızlar doğduğunda kullanmak İçin H&m den 2-4 ay (62 cm ) aldım çok mu büyük acaba kullanan yorum yaparsa çok sevinirim.😃Birde mangodan 1-3 ay (62 cm ) aldım.
Dilarakrkc Nur_50 kızım için 56 beden almıştım H&M den, doğduğunda tam oldu, kızım 52 cm doğmuştu ve 2-3 ay sonra bi sonraki bedene geçtik
hellobebekcan Nur_50 benim oglum 4 kilo 52 cm dogmustu hastane cıkışı küçük gelmişti 🥹 bence 0-1 ay cok alma ben 1-3 ay aldıklarımın blie yarısını giydiremedim cabuk büyüyolar
zeynozey Nur_50 0-1 ay kıyafetlerde var ilk doğduğunda onu giyebilir. 1-2 ay olanları 1. Aya doğru giydirmeye başlarsın muhtemelen. Çocuğun doğduğu kg ve boy önemli tabi. Şuan kaçıncı hfta kaç kg bebiş?
MirsT Nur_50 bizim birinci de 3 kiloydu ama 55 cm idi ama ilk kilosu da önemli tabi ki onun için alıyorsan da iki boydan da al hemen toparlıyorlar zaten inşallah
Nur_50 zeynozey 😃banada uzun bebek olacak dedi doktor ama daha 19+1 im belki doğuma normal boyda olur🤣 kafam ondanda karıştı üstüne çuval gibi olsun istemiyorum böyle tam olsun
Nur_50 zeynozey çok beğendiğim şeyler alıyorum 0-1 ay her bebek giyer mi bilmediğim için dedim 1-3 mutlaka giyer 🤣az veya çok o yüzden 1-3 tercih ettim hep
zeynozey Nur_50 sen istersen şimdi 2-3 aylık kıyafetlerini al, son haftalarda kgsuna boyuna göre ilk kıyafetler alırsın
zeynozey Nur_50 aynen 1-3 ideal ama ilk 1-2 hafta giymesi için 0-1 ay alırsın birazda. İlk doğunca 200-300 gr bi ödemleri gidiyo bebeklerin 15. Gün doğum kgsuna geliyo ve sonra hızla kg almaya başlıyorlar
zeynozey Nur_50 hastahane çıkışlarını max. 2 hafta😅 şuan tam 1 aylık kızım ve olmyyo o kıyafetleri kaldırdım 😂 waikikiden 0-1 ay 50 cmlik tulumlar almıştım onlar hala oluyor ama
Nur_50 zeynozey tamam o zaman ben son ana kadar 0-1 almayım 🤣🤣boy kilo netleşir o zaman alayım 1-3 3-6 beden bakayım o zaman