helloogbitchs Haticetk güvenilmez sancılarım vardı riskli gebelik polikliniğine gidiyorum riski olduğu için yattım
Meleyke123 AysnrTml aynısı, bende de öyle🤦♀️ kafası bile aşaöıda dönük hazır pozusyonda ama yok gelmiyo
Meleyke123 AysnrTml bu gün gittik ultrasona kafası kanala girmiş dedi doktor ama açılma falan yok🤷♀️
Mine9166 iiiirem 37+5 im bende hiç bir belirti yok erken doğma riski vardı ilaçlarla tuttuk şimdide kendi gelmiyor:)
elifcclar Haticetk 38. Haftama girdim. 37 de olanlar allah aşkına doğuramadım demeyin ya aceleci olmayın bu kadar
gzlkzmbilg 38+6 dayım doğum olacağına dair hiç bir belirtim yok 🥲 artık iyice ağırlaştım ve yoruldum saglıkla hayırla gelsin inşallah 🥹 kayınvalidem ve annem sürekli arayıp hadi gelelim artık diyorlar onlarında stresi üzerimde 🥹
Haticetk gzlkzmbilg ben de aynıyım ya sancılar var ama düzensiz öyle artan bişey yok bekliyoruz bakalım