Meleyke123 35 doğum için riskli bir hafta doktorum bana bu şekilde iletmişti erken doğum riskimde olduğu için küvez durumu olabiliyor çünkü 37 haftadan sonrası için küvez durumu olmuyormuş bana özellikle içinde tutman lazım demişti şuan 38+2 haftalık olduk son geri sayımlara ramak kaldı