stoprak helloogbitchs aynısı benimde başıma geldi. Orda yatmak çok zor dediğiniz gibi boşuna yatmak daha zor. Allah hepimize kolaylık versin inşallah.
helloogbitchs Haticetk güvenilmez sancılarım vardı riskli gebelik polikliniğine gidiyorum riski olduğu için yattım
Oznurckr Haticetk 38+2 deyim inşallah bir an önce doğururum bugün perdeleri camları evi dip bucak süpürdüm, yarında ağda ya gidicem son hazırlıklar inşallah oğluş 40-41. Haftaya bekletmez beni
Haticetk Oznurckr ben de dün temizlik yapmıştım genelde temizlik yaptıkları gün doğurmuşlar ben de bişey yok😂
AfBek Yarın 40 a giriyorum arkadaşlar Hala gelen giden yok Hergün bugün doğurur muyum acabaaa diyorum ama doğuramadım bi türlü 😅
Nurperiiii Bende 38+0 oldum adet ağrısı gibi belim ve kasığım ağrıyor ama bir süre sonra geçiyor ne kadar beklerim bilmiyorum ama çok ağırlaştım artık
Eebrarddmrr Haticetk dualar kabul olddu sanırım 😂 suyum geldi hala gelmeye devam ediyo hastanedeyim şuan nst ye bağladılar 3 cm açılmam varmış hasta bezi taktılar heryerim sırılsıklam 🤦🏻♀️ suni sacnı vericekler sanırım ağrılarım çoğaldı biraz
Eebrarddmrr Haticetk teşekkür ederiiim umarım hepiniz bir avazda doğurursunuz çok şükür doğurdum göğsümde uyuyo şuan 😍♥️🥰
Nisanrrerdag Fifiisma bnde 37+2 dogusun artık ıstıyorum hurma falan alacam yarın bakalım ıse yarar ınsallah doktorum gelmese 41 e kadar beklıcem dıyor mudahale etmıcem dıyo nasıl dyanacam 41 e kadar
Zehross03 Haticetk 35+5 bugünde doğurmadıııım 1 haftadır 4 cm açıkla geziyorum fake attı bizim bebek 40 ı beklicek heralde 🤣
Kpkpkp91 38+6 dayım henüz hiç belirti yok.doktor 40ona kadar gelmezse yatisini vereceğiz dedi .cok gerginim😑